Menu
Košarica 0

Reklamacije in vračila

V primeru reklamacij nas lahko kontaktirate preko našega email naslova info@zendom.si. Pri izdelkih, ki jih zakon ne zajema, garancije ni v kolikor ta ni posebej nevedena.

Reklamacije in vračila

Izdelke z napako lahko v roku 8 dni po prejemu vrnete na naslov: Samorastnik d.o.o., Gmajna 42a, 2380 Slovenj Gradec. Prosimo vas, da izdelke vrnete v originalni embalaži in priložite izpolnjen reklamacijski obrazec ter originalen račun. Kupnino vam bomo vrnili po prejemu vaše reklamacije. Pri že nošenih in rabljenih izdelkih vam reklamacije žal ne bomo mogli upoštevati, razen v primeru skrite napake. Samorastnik d.o.o. si pridržuje pravico do presojanja o upravičenosti reklamacije. Storitev vračanja izdelkov v reklamacijo preko Pošte Slovenije je brezplačna!
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Pravica do odstopa od nakupa (pogodbe)

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik-fizična oseba pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev (43.č člen ZVPOT).

Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga; blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa) z originalnim računom. Blago mora biti vrnjeno nerabljeno, nepoškodovano, v nespremenjeni količini in originalni embalaži. Pri že nošenih in rabljenih izdelkih vam reklamacije žal ne bomo mogli upoštevati. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Odstop od pogodbe kupca, ki je pravna oseba, se presoja po določbah Obligacijskega zakonika.